torsdag 20 oktober 2011

Eksamid läbi!

Jess, täna oli viimane eksam, mis tähendab seda et selle rakse töö ja vaeva eest saan ma tervelt ühe nädalavahetuse puhkust :), sest järgmine nädal hakkavad juba uued loengud.

Kuidas mul siis läks? Ega ma ei oskagi veel öelda midagi. Esimene eksam läks arvatavasti aia taha, aga tuleb loota parimat. Kusjuures see pidi veel lihtne eksam olema.

Teine eksam oli aines, mis oli täielik õudus, aga üllataval kombel nii hull ei olnudki, võib-olla see lihtsalt tundus mulle nii, sest ma ikka õppisin selleks ööd ja päevad. Ma olin kindel, selle aine assistent, kes on kusjuures täielik bitch, paneb meile siukse kirved eksamisse, aga ju tal on ka vahest helged momendid. Oi te peaksite teda nägema, täielik ülbik. Meil oli selles aines vaja teha neli ülesannet ja see, mis me sealt tagasi saime oli alati ülenisti punane, koos ülbete kommentaaridega, nagu mis asi see veel, mida sa siin üritanud teha oled ning suured küsimärgid ja hüüumärgid igal pool, ühesõnaga ta andis sellel punasel pastakal ikka minna. Kindlasti kulus tal neid mitu :)

Nüüd ootan kannatamatult uusi külalisi Eestist ja ma arvan, et nädalavahetus tõotab tulla igati puhkuse vääriline.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar