torsdag 27 oktober 2011

Eestlased, koolipidu ja teise kooliperioodi algus.

Eelmine nädalavahetus käisid siis Anneliis, Kristjan, Viktoria ja Eero mul külas ja meil oli nii lõbus. Reedel, kui nad tulid, siis ma olin ilusti valmistunud ja võtsin nad vastu ühe väikese peoga. Kõige naljakam selle õhtu juures oli see, et Eero väitis, et tema ei räägi inglise keelt ega tantsi peaaegu üldse. Ja mis juhtus, natuke jooki ja inglise keel tuli nagu ei kusagilt ning lõpuks võttis veel tantsutuurid ka üles, tantsis nii nagu poleks homset :)

Kaks saksa poissi ja keskel Kiks
Tagaplaanil on näha Eero inglise keelt rääkimas .)


Laupäeval käisime natuke linna peal ning viisin oma külalised hiina toidu bufeesse, mis on üks ülihea hinnaga söögikoht, kus pakutakse erinevaid nuudleid, kastmeid ning sushit ja mis kõige tähtsam ka magustoit on hinna sees. Kui keegi mulle siin veel külla tuleb, siis on jälle sinna minek, arvestage kohe sellega.
Õhtul suundusime minu kooli poole. Meil on koolis traditsioon, et kui eksamid lõpevad, siis korraldatakse üliõpilasesinduses üks korralik pidu. Seal on üliõpilasesinduse käsutuses suur suur hoone, ala kolm korrust, söökla, IT-keskus jne. Meil TTK-s oli esindusel üks pisike ruum, kuhu mahtus maksimum 7 inimest :)
Ma arvan, et seal oli üks tuhat inimest, järjekord sisse saamiseks oli juba päris meeletu. Sees olid erinevad tantsusaalid, mis me vist kõik ka läbi käisime, ega ma päris kindel ei ole, sest see oli üks raju õhtu.

Esmaspäeval hakkas uuesti kool ja uued õppeained. Kui kedagi huvitab, siis hetkel on mul sellised ained nagu: Liikluskorraldus (Traffic Engineering and Management) ning Transpordi Mudelite Modelleerimine (Transport Modelling). Kusjuures hästi huvitav on, mulle meeldib see, et kõik mida me õpime on ka tegelikkuses kasutatav. Esmaspäeval läheme liiklusesse autosid lugema ning vaatame missuguseid erinevaid tehnikaid selleks kasutatakse, et siis hiljem vastavad prognoosid ja järeldused teha. See selleks, ma ei tüüta enam igava jutuga…

Nädalavahetusel on plaanis kõigepealt üks lahkumispidu üle elada. Üks meie kursavend William USA-st loobub siin õppimisest, kuna talle lihtsalt ei meeldi siin. Sest USA-s on kõik nii lõbus ja tore, vabaaega on palju, ilm on ilus jne. Tegelikult on William üks toredamaid kujusid meie kursusel, aga eks ma saan ka temast aru, ta on sisimas rahutu ja eks Skandinaavia on tema jaoks liiga konservatiivne.

Laupäeval sõidan võib-olla maale Fredriku isa ja Lena juurde, tunnen kohe, et vajan natuke looduses olemist, jalutada metsas, head ja paremat süüa meisterdada, rääkida juttu inimestega, kes minust tõeliselt hoolivad. Ma olen ka vist enne maininud, et ma tunnen end nii hästi nende juures, nagu oleks kodus. Mis kõige tähtsam, ma plaanin sealt tagasi tulla hunniku Rootsi lasteraamatutega, et neid vaikselt lugema hakata.

Ok, järgmise korrani.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar