måndag 22 augusti 2011

Rootsi õhtusöök


Laupäeval siis oli kõige oodatuim üritus - Rootsi õhtusöök, mis sisaldas kolmekäigulist õhtusööki, alkoholi, palju laulmist ning hiljem ka afterpartyt. Rahvast oli ligi 200, kõik rahvusvahelised tudengid. Söök oli täitsa ok, mitte küll midagi väga rootsilikku, peale magustoidu – see on selline tüüpiline šokolaadi kook,  mida rootslased tihtipeale oma rahvuslikel üritustel teevad. Peaks kuskilt retspeti küsima, siis saate ka teie seda maitsta.





 Nagu enne juba öeldud, siis väga palju oli laulmist, söögi alla, söögi peale, söögi vahele. Enamus laulud oli muidugi joomisest, ülejäänud lihtsalt ropud: siin mõned näited:




















Lisaks lauludele, mis raamatus olid, kutsuti ka lavale erinevad rahvused nende omi jooma laule õpetama. India oma oli päris naljakas, ma ei mäleta sõnu, kuid rahvas pidi kordama kahte sõna, mis hiljem tuli välja, et tähendavad sisterfucker, motherfucker – no ma ei tea, need indialased on vahest naljakad.


Mina sinna ette laulma ei läinud ja ega mul ei tulnud pähe ka mõni selline kergem laul, mida oleks lihtne õpetada. Kuna ma reedel kuulsin, et siin peaks üks eestlane veel olema (pikk tüüp, nimega Siim), siis lasin mikrofonist küsida, kus see eestlane siis on. Ühe leidsin, kuid see küll ei olnud mingi pikk tüüp, suht kämbu ja nimi oli Vova :) Vahetasime natuke muljeid ja otsustasime, et laulu me rahvale õpetama ei hakka. Siiski jääb saladuseks, kes/kus on siis see pikk tüüp nimega Siim. 


Hiljem oli afterparty ehk siis disko, kuid seal mängitud muusika oli lihtsalt õudne, kohati läks päris hard style-iks ära, kuid dj ise oli endaga küll väga rahul – katsu siis selle järgi tantsida, ma ei oskagi sellise muusika järgi tantsida. Õnneks rahva tungival pealekäimisel hakkas dj lõpus natuke paremat mussi mängima ja siis sai ka mõned korralikud tantsud tehtud.



 Põhigäng, kellega suhtlen
vasakult Tito, mina, Elisa ja Göran

Üldiselt on kulgevad mu päevad siin hetkel suht vähese tegevusega. Igal päeal on midagi küll ajakavas, kuid see on ainult tund võik kaks ning ülejäänud aja pean ise sisustama. Üldiselt magan hommikul kaua, vaatan arvutist filme/seriaale ja õhtu poole aitan Fredrikul meie tuba ehitada. Hetkel on mulle ülesandeks antud lae lihvimine, mis on nii tüütu sest mu käed väsivad jube kiiresti ära. Egas midagi, lähen varsti jälle tööd tegema :)
Mina isolatsiooni panemas :)

2 kommentarer:

  1. edu remontimisel:) ja vaata,et pisikese hindu südant ei murra:D

    SvaraRadera
  2. sul paistavad põnevad ajad ees olema :)

    SvaraRadera