fredag 26 augusti 2011

Klubi õhtu


Oleksin juba eile kirjutanud, aga mul oli niipalju tegemist + ma olin super väsinud üleeilsest. 

Kolmapäeval oli siis plaanitud tudengiüritus: klubi õhtu, kohas nimega Viper Room. Loomulikult küsisin selle klubi kohta ka kohalikelt ja vastuseks tuli mulle, et see on suht mõttetu koht ja olgem ausad seda ta ka oli, aga ….

Õhtut alustasime Lappises, mis on Lappis.. heh ma ka alguses ei teadnud. Lappis on üliõpilaste majutuslinnak. Linnaku keskel on pizzeria ja park, kus on lauad,toolid, grillimiskoht, nii et võib vabalt oma joogiga kohale lennata ning lihtsalt istuda. Ala poole kümne paiku liikusime linna poole, tegelikult pidu hakkas juba kell 21 ja tegelikult oli meie tervituspakis ka sellele peole tasuta voucher kuid ma unustasin selle loomulikult koju, kuid läks hästi ja üks üliõpilasesinduse tüüp Omar andis mulle pileti :).

Göran ja Leo Lappises


Klubi oli pilgeni täis ja ainult üliõpilasi, kohalikke seal küll polnud, kuigi see ei olnud erapidu. Õnneks avati üsna pea ka teine korrus ning saime vähe vabamalt hingata. Muusika oli kohati ikka päris õudne, üks moment mängiti Vengaboys-i Boom Boom :). Kuid millegi pärast oli meil siiski nii lõbus. Tuleb välja et Martin (taanlane) on väga osav tantsu keerutaja, tundub et on salsat hoogsalt õppinud. Keerutas seal kõiki meie tüdrukuid nii mis kole. Abraham tegi isegi video sellest, kuidas Martin mind keerutas, kuid ta pole seda õnneks veel kuskile üles pannud. 


Pidu kestis kolmeni ja loomulikult pidasime ka meie lõpuni vastu. Hiljem läksime Mac-i, kus oli  meeletu saba. Nii kui Mac-ist väljusime, avastasime, et meie buss tuleb ning jooksime elu eest, see oli nii naljakas, sest minu jook (vesi) lendas nii minu peale kui ka tänavale + kõik täiega naersid. Mis siis välja tuli, polnudki meie buss. Me oleks pidanud bussi üle tänava ootama. Kuna järgmise bussini oli üle poole tunni aega, siis otsustasime, et võtame takso. 
Pildid mul sellest üritusest eriti head ei ole sest ma ei viitsinud lihtsalt pildistada, oli muudki paremat teha.

Klubi teine korrus


Järgmine hommik pidin kell 8 üles tõusma, sest kell 9 oli koolis kohustuslik registreerimine. Alates neljapäevast olen selle kooli ametlik õpilane…jeee. Miks on alati nii, et kui sa oled eelmine päev pidutsenud ja vähe maganud, siis järgmine päev on nii palju tähtsaid asju vaja teha. Kell 9 oli registreerimine kell 10 infotund, kell 13 minu programmi tutvustus. Samal päeval tuli muidugi ka veel Fredriku eesti sõber Andri siia oma tüdrukuga ja me pidime nendega igal pool käima. Samal päeval suutsin ma oma kooli lehekülje parooli ja kooli sissepääsukaardi ära kaotada. Samal päeval tuli Fredriku ema siia ja loomulikult pidime koos õhtust sööma – miks? Ükski teine päev ei ole mul nii tihe olnud. Ei no elasin üle, sain ka oma asjad kätte kooli kohvikust, aga nüüd on veel ees terve nädalavahetus ämmaga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar