måndag 1 juli 2013

Lõpuspurt

Tsau!

Nii nii, lõpp hakkab juba paistma. Põhimõtteliselt on veel kaks nädalat jäänud lõputööd teha, sest 12ndal juulil tulen Eestisse puhkama ja sellel ajal õppida küll ei tahaks. Seega pean suurema osa tööst nüüd ära tegema, mis tähendab seda et ees ootavad pikad pikad päevad, aga ma olen igati valmis. Mul on kõik läbi mõeldud: päevased lehekülgede limiidid, nädala söök tehtud eile nii endale kui Fredrikule (sest muidu ta jääb mul nälga :)), snäkid jne. 
Ja siis kui kukub 12. kuupäev siis istume koos kursakatega lennuki peale ja tuleme Eestisse, nemad küll ainult nädalavahetuseks, aga mina pikemaks. 
Lõputöö kaitsmine on mul augustis, seega selleks ajaks pean tagasi olema.

Midagi lõbusat ka: Stockis oli see red bulli lendamisvõistlus laupäeval, ma ise vaatamas ei käinud, aga seda hüppelava nägin küll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar