torsdag 20 juni 2013

Brunnsviken

Hei!

Vaatasin täna , et viimane postitus oli umbes kuu aega tagasi...oops. Aga eks mul on ka tegemist olnud, ikka kirjutan veel lõputööd, no tegelikult puhtalt kirjutama hakkasin umbes kaks nädalat tagasi, enne lihtsalt arvutasin igasugu asju ja ma loodan, et umbes kaks/kolm nädalat veel ja siis peaks selle asjaga ühel pool olema. 
Muidu kõige põnevam asi mis ma vahepeal teinud olen on see et käisime kursakatega eelmine nädalavahetus väikesel süstamatkal. Alguses pidime tegelikult Gotlandile ratastega minema, aga no siis hakkas üks häda teist taga ajama ja mina tahtsin et ikkagi kõik koos oleks ja siis otsustasimegi hoopis süstamatka kasuks, sest siin Stockholmis on suht lihtne igalt poolt neid laenutada ja kohti kuhu minna. Lisaks suutsime Kätiga teised ära rääkida, et ikka ööseks ja telkidega. Ma pean ütlema, et ega see ööseks metsa jäämine kõigile siin väga meelt mööda ei ole. Kui minu jaoks on see puhkus, siis teiste jaoks on see midagi ekstreemset :) Suht huvitav värk ikka, kuigi enamus ka ikka maa kohtadest pärit aga tundub et pole kunagi metsas väga ringi rännanud. Kokku sõitsime 23 km ja kõik olid väga tublid, mingit vingumist ei olnud, kuigi teise päeva hommikul, kui sõitsime 11 km ilma puhkepausita, siis natuke olid hapud näod ees :) Lõppkokkuvõttes õppisime kaks põhireeglit sellelt reisilt: esiteks päästevestid tuleks ööseks ikka sisse tuua, sest öösel võib sadada, eriti kui sa veel tead, et öösel hakkab sadama. Teiseks, igal süstal on juhtimissüsteem, me avastasime selle alles siis kui süstad tagasi viisime :)

Aga jah, mõned pildid ka

Ilusat Jaani kõigile!


Siis kui poldud veel süstagi istutud


Elisa esimest korda süstas istumas

Abraham

Elisa mõtles, et ei jää pildi peale :)

Käti

Kõik viis matkajat + mina

Mina, kaardilugeja

Õhtune trall


Sipelgapesas




NB! Tulen juuli kuus pikemaks, siis saan kõiki trehvata :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar