onsdag 30 januari 2013

SFI

Ma olen nüüd ametlikult immigrant siin maal. Esmaspäeval käisin esimest korda SFI-s (Swedish for Immigrants). Ma ei tea see sõna "immigrant" on kuidagi nii...tugev, aga see selleks, sest see on tasuta kursus: kaks korda nädalas ja korraga 3 tundi. Kuna seal inimesed kogu aeg vahetuvad, siis tundub, et see tase ei ole just kõige parem aga ma räägin seal näiteks palju rohkem kui siin kooli poolt pakutaval kursusel. Ega jää ju muud üle, kui su kõrval istub naisterahvas Taist, kes inglise keelt ei oska. 
Mis puutub mu 30-päevasesse väljakutsesse, siis täna saab pool aega täis, ehk siis 15 päeva ja siiamaani olen ilusti vastu pidanud :) Päris targaks olen saanud, sest nädala sees loen ajalehti ja tänu sellele olen nüüd vähemalt Rootsi eluga rohkem kursis. Hetkel on väga palju kajastatud teema noorte tööpuuduse probleem, nagu teilgi seal vist.

Järgmise korrani!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar