torsdag 8 mars 2012

Spitsbergen

Ahoi!

Fredriku vend Arvid on sellises lahedas kohas nagu Spitsbergen, ta läks sinna üheks semestriks õppima ehitamist artlises keskonnas või midagi taolist. Igatahes Spitsbergen asub siin:

Fredrik läks talle 10 päevaks külla ja ta oli nii nii põnevil enne reisi. Kui te oleksite näinud kuidas ta oma asju pakkis, nagu sõtta oleks minek. Esimesel päeval kui ta seal oli, saatis ta mulle sõnumi sisuga: Spitsbergen on maailma kõige ägedam koht – no ma ei tea…
Aga miks ma sellest kirjutan on see, et vaadake Arvidi blogi, uskumatult ilusad pildid:
http://spetsbergen.wordpress.com/

4 kommentarer:

  1. See kant on midagi sellist, mis mulle sobiks, krdi vägev ikka :) Ma siin mingi aeg mõtlesin ja uurisin, et oleks olnud võimalik sinna kanti suvel süstaga sõitma minna..

    SvaraRadera
  2. Fredrik arvas, et see oleks sinu jaoks ideaalne koht. Seal on saad koeri kasvatada või kaevanduses mõnda aega töötada jne. Kui saate mingi aegkokku, siis tal on sulle kindlasti palju rääkida Spitsbergeni kohta. Kõige olulisema unustasin peaaegu ütlemata (Fredriku meelest), seal võid relva omada ilma relvaloata :)

    SvaraRadera
  3. Ma arven, et seal on igal sellil 3 relva vähemalt, sest kui ikka hommikust sööd ja samal ajal äkki jääkaru (peaks vist seal neid olema)aknale koputab, siis võtab veits kõhedaks küll...

    SvaraRadera
  4. my dad spent @ Spitsbergen over a year (biology research).

    SvaraRadera