torsdag 29 december 2011

Hokimäng

Tere!

Enne veel kui ma kirjutan teile oma Rootsi jõuludest, tahan kirjutada ühest naljakast seigast, mis juhuts enne jõule. 
Minu viimane eksam oli 19ndal detsembril ja see tähendas ka viimast pidu oma Rootsi sõpradega sel aastal. Pidu oli nagu pidu ikka - crazy :)
Järgmine päev oli meil plaanis minna jäähoki mängu vaatama minna. Göran ostis piletid juba nädal aega enne ära. See pilet oli ka ühtlasi Ollumi sünnipäeva kingitus. Igatahes olime sel teisipäeval igati valmis mängu vaatama minema, kuigi eelmise päeva pidu andis veel kõigil kõvasti tunda. 
Saime kõik metroos kokku ja asusime teele. Leidsime koha üles ja astusime sisse. Juba ukse pealt kuulsime jooksmise hääli ja kui saali ukse juurde jõudsime, siis oli asi selge. Tegemist oli saalihoki mänguga. Kuna piletite eest oli makstud, siis jäime ikkagi mängu vaatama, kuigi see oli mu elu üks kõige igavamaid mänge, mida kunagi näinud olen. Me naersime ka veel pärast mängu selle väikese apsu pärast ja arvatavasti jääb see tükiks ajaks ka meelde :)
Siiski ei ole ma eales ühetgi hokimängu näinud ja ma loodan et järgmine aasta õnnestub meil õige pilet osta, selge on see et Göranil ei lase me enam ühtegi piletit osta.

Fototõestus: Göran, mina ja Tito

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar